Es publiquen les notes de la simulació docent i l’entrevista dels 4 àmbits formatius i el càlcul de les notes finals [04.04.22]
Els aspirants aptes passen a la fase 4 del procés selectiu (Curs de formació de formadors)
El Curs de formació de formadors es farà en dues edicions:
- 1a edició: per a les especialitats d’incendis forestals i de motoserres, del 26 d’abril al 30 de maig
- 2a edició: per a les especialitats d’activitat física i salut i de treball en equip, del 24 de maig al 29 de juny
No es poden fer permutes ni canvis d’edició ja que s’han de respectat els grups per especialitat.
Únicament s'acceptaran peticions de revisió de simulació docent i/o entrevista dels aspirants amb nota final de “No apte”. Aquestes peticions s’han de fer al correu formacio.bombers.ispc@gencat.cat (indiqueu a l’assumpte REVISIÓ CONV02/2021 FORMADORS). El termini per sol·licitar la revisió finalitza divendres 8 d’abril a les 12 h del migdia. Les revisions es faran per Teams dimarts 12 d’abril.
-
Anterior
-
Marc de treball del personal formador
-
Bases del procés
-
Annexos de la CONV02/21
-
Sol·licituds de participació
Anterior
[09.03.22] Es publica la informació sobre la simulació docent i els temaris de preparació
Full informatiu sobre la prova de la simulació docent per especialitats
[07.03.22] Novetats sobre l'especialitat de treball en equip
- S'amplia fins al 10 de març el termini per a presentar al·legacions a la llista provisional de notes de treball en equip. S'ha de fer amb un correu a formacio.bombers.ispc@gencat.cat (a l’assumpte cal indicar: CONV02-2021)
- Es publica la plantilla de correcció de l'examen d'aquesta especialitat: respostes correctes de treball en equip
[03.03.22]
- Llista provisional de notes de la prova d’especialitat de treball en equip
- Llistes de persones convocades a la simulació docent (fase 2) i a l'entrevista (fase 3)
Activitat física i salut, motoserres i incendis forestals
Es publica la llista definitiva de notes de la fase 1: prova d'especialitat. Plantilles de correcció amb les respostes correctes dels exàmens:
Es publica la llista definitiva d'admesos i exclosos al procés selectiu [17.01.22]
Es publiquen les llistes provisionals d'admesos i exclosos per especialitat [16.12.21]
Llista provisional [03.03.22]
de l'especialitat de treball en equip [03.03.22]
de les especialitats d'activitat física i salut, incendis forestals i motoserres
Especialitats: activitat física i salut, incendis forestals i motoserres
Ordenada per especialitat i DNI [17.01.22]
Marc de treball del personal formador
1. Competències i funcions
El personal docent de l’EBPCC fonamentalment imparteix activitats formatives prèviament dissenyades en qualsevol modalitat (en línia, presencial o semipresencial) i de forma descentralitzada en el territori.
La funció bàsica de formador/a és impartir les sessions formatives designades i assistir a les sessions o cursos que estableixi l’ISPC amb la finalitat d’actualitzar, adquirir coneixements o unificar criteris i funcionament, per així garantir la qualitat de l’exercici de les seves tasques.
En el perfil de formador/a també són objecte de valoració les competències específiques i transversals següents.
1.1 Competències específiques
- Tècnica (domini de la matèria a impartir).
- Planificació docent: adequar les sessions formatives a les característiques i condicions de la formació, al perfil dels destinataris i a la realitat professional.
- Ús de mitjans i recursos didàctics: seleccionar, adaptar i utilitzar mitjans i recursos didàctics per al desenvolupament de continguts formatius.
- Impartició i transmissió de continguts formatius: desenvolupar la sessió utilitzant tècniques, estratègies i recursos didàctics.
1.2 Competències transversals
- Motivació i identificació amb l’organització: capacitat per orientar els interessos i comportaments propis cap als valors i els objectius de l’organització, mantenint alhora un comportament íntegre i ètic en el desenvolupament de la feina.
- Capacitat d’adaptació i treball en equip: capacitat per donar resposta i reajustar les prioritats, mantenint relacions laborals positives i treballant-hi de manera conjunta.
- Organització del treball i planificació: capacitat d’anticipar necessitats, definir metes realistes, establir prioritats i determinar accions amb la finalitat d'aconseguir objectius específics en el termini adequat, amb qualitat i utilitzant els recursos necessaris.
- Comunicació i gestió de conflictes: capacitat per entendre i escoltar, per transmetre idees i informació en totes les seves formes (verbal, no verbal, vocal i escrita), de manera que s'incrementi la comprensió i faciliti el diàleg amb els interlocutors, amb l'objectiu d'aconseguir més impacte.
- Autogestió i desenvolupament personal i professional: capacitat per gestionar les emocions i afrontar les situacions de tensió de forma adaptativa, manifestant alhora capacitat d’autocrítica i detecció de les àrees de millora.
2. Consideracions administratives i econòmiques
La condició de formador/a intern/a no modifica, en cap cas, la situació administrativa que es tingui en la unitat orgànica o administració en què s’estigui adscrit/a.
La condició de formador/a intern/a de l’EBPC serà reconeguda mitjançant una resolució de la Direcció de l’ISPC, la qual posarà fi al procés selectiu. Aquesta condició comporta per a la persona interessada la disponibilitat per a conciliar l'exercici de l’activitat docent o l’assistència a reunions de coordinació que es programin, alhora que permet que sigui designada com a docent en els cursos impartits a l’EBPC, d’acord amb les necessitats acadèmiques de la institució.
La contractació específica per a cada curs s'instrumenta mitjançant designació administrativa per a l’exercici de tasques docents, d’acord amb l’article 310 de la Llei 9/2017, de 8 de novembre, de contractes del sector públic, per la qual es transposen a l’ordenament jurídic espanyol les directives del Parlament Europeu i del Consell 2014/23/UE i 2014/24/UE, de 26 de febrer de 2014.
Les col·laboracions específiques del personal formador intern es retribueixen d’acord amb els barems de retribucions aprovats pel Consell de Direcció de l'ISPC.
El personal formador intern està subjecte als límits de la legislació en matèria d'incompatibilitats d’empleats públics i, en aquest sentit, prèviament a l’inici de l’activitat es compromet a sol·licitar l'autorització corresponent de compatibilitat si es troba en algun dels supòsits en què sigui preceptiva. Perquè es pugui concedir la compatibilitat cal complir tots els requisits que estableix la normativa específica sobre les incompatibilitats i especialment la compatibilitat horària amb la tasca principal i els límits retributius.
Bases del procés
L’Escola de Bombers i Protecció Civil (EBPC) requereix incorporar nou personal formador intern que pugui atendre i donar resposta a les necessitats formatives dels cossos d’emergències i de protecció civil de Catalunya en 4 àmbits de coneixement o especialitats: activitat física i salut (annex 1), motoserres (annex 2), treball en equip (annex 3) i incendis forestals (annex 4).
1. Objecte
L'objecte d'aquest procés és seleccionar personal formador intern per tal de respondre a les necessitats formatives dels àmbits de coneixement següents:
- activitat física i salut: 10 places
- motoserres: 6 places
- treball en equip: 10 places
- incendis forestals: 10 places
2. Requisits de l'aspirant
Per a participar en aquest procés selectiu, cal reunir els requisits que s’especifiquen als annexos 1, 2, 3 i 4, segons l'especialitat a què es presenti.
L'aspirant només es pot presentar a una especialitat i l’EBPC en comprovarà d’ofici aquest compliment. Les persones que s’inscriguin a més d’una especialitat quedaran excloses del procés de selecció.
Els requisits s’han de complir el darrer dia de presentació de sol·licituds. L’EBPC en comprovarà d’ofici el compliment.
2.1 Especialitats que requereixen una titulació específica
Dins del termini de presentació de sol·licituds, l'aspirant ha d’avançar la titulació escanejada a l’adreça de correu formacio.bombers.ispc@gencat.cat. A l’assumpte del correu cal posar “TITULACIÓ CONV02/21”.
Un cop finalitzada la fase 3 del procés selectiu, l’aspirant proposat per fer el Curs de formació de formador/a haurà d’aportar l’original o fotocòpia compulsada de l’esmentada titulació.
3. Procés selectiu
La selecció es fonamenta en l'avaluació de les competències necessàries per a exercir de manera adequada la tasca formativa, d'acord amb les especificacions del marc de treball del personal formador intern.
El procés selectiu consta de quatre fases, tres de selectives i una no selectiva. Cal superar cada fase selectiva per poder passar a la següent. En cada fase es podrà limitar el nombre d’aspirants que la superen.
- fase 1 (selectiva): prova d’especialitat
- fase 2 (selectiva): simulació docent
- fase 3 (no selectiva): entrevista personal
- fase 4 (selectiva): curs de formació de formadors
Prèviament a cada fase s'aportarà la informació addicional per a concretar i desenvolupar els aspectes que s'indiquen en aquest procés.
3.1 Prova d’especialitat
Consisteix en un examen tipus test sobre continguts relacionats amb l’àmbit que hagi escollit l’aspirant admès/esa al procés. Les preguntes tenen 4 opcions de resposta i només n'hi ha una de correcta. El temari de cada àmbit es troba als annexos 1, 2, 3 i 4 respectivament.
Aquesta prova es valora de 0 a 10 punts. Per a superar-la cal obtenir una puntuació de 6,00 o superior. Cada resposta errònia descomptarà una quarta part del valor d’una resposta correcta. Aquesta prova comptarà un 10% sobre la puntuació final del procés de selecció. Els aspirants que hagin superat aquesta prova seran ordenats de més a menys puntuació, segons la nota obtinguda. Passaran a la prova següent tantes persones com persones formadores necessàries per especialitat, més un 70% com a màxim. En cas d'empat en l’última posició, es resoldrà a favor de la persona participant que hagi respost correctament més preguntes i, en cas d’empat, passaran totes les persones participants que estiguin en la mateixa posició.
3.2 Simulació docent i entrevista personal
3.2.1 Simulació docent
Consisteix en una prova pràctica en què l’aspirant, en el temps estipulat, ha de desenvolupar oralment un tema escollit d’un temari preestablert davant d’una audiència d’un mínim de dues persones que actuen amb rol d’alumnes i atorguen la qualificació. En aquesta fase es valora fonamentalment la competència docent en la impartició i transmissió de continguts formatius (desenvolupament d’una sessió formativa; ús d’estratègies i tècniques didàctiques). També es valora la planificació de la sessió (adequació a les característiques i condicions de la sessió formativa, adequació al perfil de destinatari i a la realitat professional), l’ús de mitjans i recursos didàctics de l’aula (selecció, adaptació i ús dels mitjans i recursos didàctics per a la transmissió de continguts formatius). Així mateix, es verificarà la coherència tècnica dels continguts exposats.
Aquesta prova es valora de 0 a 10 punts. Cal obtenir una puntuació mínima de 6,00 per a superar-la. La simulació docent té un pes del 60% sobre la puntuació final del procés de selecció.
3.2.2 Entrevista personal
A l'entrevista es valoren les competències de motivació i expectatives, capacitat de treball en equip i flexibilitat, adaptació al canvi i tolerància a la pressió.
Aquesta prova es qualifica de 0 a 10 punts, no és selectiva i té un pes del 30% sobre la puntuació final del procés de selecció.
3.2.3 Valoració i puntuacions
La Comissió de valoració designarà un/a pedagog/a, un/a psicòleg/òloga i un/a bomber/a o un/a expert/a en l’àmbit d’acord amb l’especialitat de què es tracti.
Un cop superades les fases de la simulació i l'entrevista, es farà la suma de les diferents puntuacions un cop ponderades i s’ordenaran als aspirants de més a menys nota, sempre que aquesta superi el 6,5 com a nota global. Passaran a la fase següent (Curs de formació de formadors) els participants que tinguin la millor nota d’acord amb el nombre de persones formadores necessàries de cada especialitat. En cas d'empat en l'última posició, es resoldrà a favor de la persona participant que hagi obtingut la nota més alta a la prova de simulació docent; si continua l’empat es resoldrà a favor de la que hagi obtingut la nota més alta a l'entrevista; si continua l’empat passaran totes les persones participants que estiguin en la mateixa posició, malgrat que es superi el nombre previst de persones formadores per a cada àmbit.
3.4 Curs de formació de formadors
Les persones que hagin superat les fases anteriors han de realitzar i superar un curs de formació de formadors de caràcter obligatori i eliminatori.
El curs té com a objectiu desenvolupar eines pedagògiques i comunicatives per a impartir sessions formatives i per a gestionar grups, i conèixer el marc en què el personal formador ha de desenvolupar les seves funcions.
Aquest curs combina sessions presencials i sessions de treball i aprenentatge en línia. La durada d’aquesta formació és d’un màxim de 50 hores lectives. Només les persones que obtinguin una qualificació d’apte superen aquesta fase i passen a formar part de l’equip de personal formador de l’ISPC.
4. Informació, calendari orientatiu i publicació de resultats
La previsió del calendari del procés, la llista de persones admeses i excloses, les especificacions i els resultats de cada fase, així com qualsevol informació o novetat, es publicaran per mitjà d'aquesta pàgina web.
El calendari és orientatiu i es pot modificar al llarg del procés per motius d’organització. En aquest cas els canvis es comunicaran en aquesta pàgina amb l’antelació suficient.
5. Comissió de valoració
La Comissió de valoració és l’òrgan responsable del procés selectiu i qui proposa a la Direcció de l’ISPC el nomenament del personal formador intern seleccionat.
La Comissió de valoració està formada per les persones següents:
- cap de l’Escola de Bombers i Protecció Civil de Catalunya
- cap del Servei de Formació en Riscos, Emergències i Protecció Civil
- cap de l’Àrea d’Instructors i de Continguts en Riscos, Emergències i Protecció Civil
- cap de la Secció de Suport de Formació de Bombers
- pedagoga de l'EBPCC
- psicòloga de l'ISPC
- tècnica de la Secció de Suport de Formació de Bombers, que actuarà com a secretària
Per dur a terme la seva tasca, la Comissió compta amb el personal de suport que consideri necessari.
La Comissió farà públiques les seves decisions a través dels mitjans que s’han indicat a l'apartat 4.
6. Règim d'impugnacions i al·legacions
Contra la resolució definitiva de la directora de l’ISPC, les persones interessades podran interposar recurs d’alçada davant el conseller d’Interior en el termini d’un mes a comptar de l’endemà de la recepció d’aquesta resolució, d'acord amb els articles 121 i 122 de la Llei 39/2015, d’1 d’octubre, de procediment administratiu comú de les administracions públiques, sens perjudici de la interposició de qualsevol altre recurs que s’estimi procedent.
Contra les resolucions definitives i els actes de tràmit de la Comissió de valoració, si aquests últims decideixen directament o indirectament el fons de l'afer, determinen la impossibilitat de continuar el procés selectiu, o produeixen indefensió o perjudici irreparable a drets i interessos legítims, les persones interessades podran interposar recurs d'alçada davant l'òrgan que els ha dictat o davant el competent per resoldre'ls, en el termini d'un mes a comptar de l'endemà de la seva publicació o notificació, d'acord amb els articles 121 i 122 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.
Contra els actes de tràmit de la Comissió de valoració no inclosos en el punt anterior, les persones participants, al llarg del procés selectiu, poden formular les al·legacions, dins del termini establert, que considerin pertinents i que hauran de fer a través de l’adreça de correu electrònic formacio.bombers.ispc@gencat.cat on caldrà especificar a l’assumpte la codificació CONV02/21. Es respondran a través de correu electrònic, no es farà presencialment. Igualment, les persones interessades poden interposar qualsevol altre recurs que considerin convenient per a la defensa dels seus interessos.
7. Nomenament de personal formador
Un cop verificat que les persones participants han presentat la documentació indicada i reuneixen els requisits i les condicions requerides, es farà l'adjudicació de les places segons les necessitats formatives que consten en el punt 1 d'aquestes bases (objecte), d'acord amb l'ordre de puntuació obtingut en el procés. La Comissió de valoració elevarà la proposta de persones participants per ser nomenades formadores a la directora de l’ISPC per tal que emeti la resolució corresponent i la notificació posterior.
8. Durada, renovació i revocació de la condició de personal formador intern
La durada de la condició de personal formador intern és de tres anys, prorrogable tàcitament per períodes anuals successius.
No obstant això, el nomenament com a personal formador es podrà revocar per Resolució de la Direcció de l’ISPC per alguna de les causes següents:
- per renúncia de la persona interessada, amb comunicació prèvia per escrit a l’EBPCC, que es podrà fer efectiva un cop complerts els compromisos de docència adquirits, tret de força major;
- en cas d’incompliment greu de les seves funcions o competències professionals. Així mateix, per causes justificades degudament o relacionades amb el nivell de qualitat de la formació impartida o la manca de seguiment del pla de formació existent, així com per no assistir regularment a les sessions a què sigui convocat per l’EBPCC;
- per impartir menys de 20 hores de docència en tres anys consecutius;
- per obtenir una qualificació significativament negativa en les enquestes de valoració de l’alumnat;
- per no comunicar els canvis de vinculació amb l’Administració.
Annexos de la CONV02/21
Per a les especialitats que requereixen una titulació específica (àmbit 1 i 3), l'aspirant ha d’avançar la seva titulació escanejada a l’adreça de correu formacio.bombers.ispc@gencat.cat. A l’assumpte del correu cal posar “TITULACIÓ CONV02/21”. Un cop finalitzada la fase 3 del procés, l’aspirant proposat per fer el Curs de formació de formador/a haurà d’aportar l’original o fotocòpia compulsada de l’esmentada titulació.
ANNEX 1. ÀMBIT D'ACTIVITAT FÍSICA I SALUT
Persones formadores: 10
Requisits de l'aspirant
- No ser formador de l’ISPC/EBPCC en cap especialitat.
- Estar en alguna de les situacions següents, en funció del cos de bombers a què pertanyi:
- bomber funcionari en situació operativa del Cos de Bombers de la Generalitat de Catalunya
- bomber voluntari i haver superat el Curs de formació bàsica per a bombers voluntaris
- bomber funcionari en situació operativa de l’Ajuntament de Barcelona
Titulació
- Grau en ciències de l'activitat física i l'esport (CAFE) o equivalent
- Cicle formatiu de grau superior d’ensenyament i animació socioesportiva
- Cicle formatiu de grau superior de condicionament físic
- Cicle formatiu de grau superior de conducció d’activitats fisicoesportives en el medi natural (CAFEMN)
Continguts de la prova d’especialitat
- Planificació de l’entrenament esportiu
- Anàlisi de la planificació de l’entrenament en esports d’equip
- Alimentació, nutrició, hidratació i exercici físic
- Aspectes de la nutrició del bomber
- La càrrega
- L’adaptació
- La resistència
- La força
- L’amplitud de moviment
- Prescripció de programes d’entrenament abdominal
Temari
Bibliografia
- Solé, J. (2006). Planificación del entrenamiento deportivo. Sicropat Sport: Barcelona. 106 p.
- Solé, J. (2008). Teoría del entrenamiento deportivo. Sicropat Sport: Barcelona. 167 p.
- Vera-García, F.J.; Monfort, M.; Sarti-Martínez (2005). «Prescripción de programas de entrenamiento abdominal. Revisión y puesta al día». Apunts, 3, p. 38-46.
- Reverter, J.; Jové, C.; Fonseca, T.; Navarro, E. (2012). «Análisis de la planificación del entrenamiento en los deportes de equipo». Movimiento Humano, 3, p. 79-98.
- Palacios, N. i García Pérez-Sevillano, F. (2017). «Alimentación, nutrición, hidratación y ejercicio físico». A: De Luis, D.A.; Bellido, D.; García, P.P.; Olveira, G. [ed.] Dietoterapia, nutrición clínica y metabolismo. Tema 45, p. 717-730. [3a ed.]. Toledo: Aula Médica.
- Borrell, J.F. [et al.] (2003). Manual de condicionament físic del bomber. Tema 6. Generalitat de Catalunya: Barcelona.
ANNEX 2. ÀMBIT DE MOTOSERRES
Persones formadores: 6
Requisits de l'aspirant
- No ser formador/a de l’ISPC/EBPCC en cap especialitat.
- Estar en alguna de les situacions següents, en funció del cos de bombers a què pertanyi:
- funcionari en situació operativa del Cos de Bombers de la Generalitat de Catalunya;
- membre del cos de bombers voluntaris i haver superat el Curs de formació bàsica per a bombers voluntaris
- bomber funcionari en situació operativa de l’Ajuntament de Barcelona
- membre en situació operativa del col·lectiu EPAF (Equip de Prevenció Activa Forestal)
Continguts de la prova d’especialitat
- Descripció de la motoserra
- Manteniment de la motoserra
- Treball amb motoserra
Temari
ANNEX 3. ÀMBIT DE TREBALL EN EQUIP
Persones formadores: 10
Requisits de l'aspirant
- No ser formador de l’ISPC/EBPCC en cap especialitat.
- Estar en alguna de les situacions següents, en funció del cos de bombers a què pertanyi:
- bomber funcionari en situació operativa del Cos de Bombers de la Generalitat de Catalunya
- bomber voluntari i haver superat el Curs de formació bàsica per a bombers voluntaris
- bomber funcionari en situació operativa de l’Ajuntament de Barcelona
Titulació
- Grau en ciències de l'activitat física i l'esport (CAFE) o equivalent
- Cicle formatiu de grau superior d’ensenyament i animació socioesportiva
- Cicle formatiu de grau superior de condicionament físic
- Cicle formatiu de grau superior de conducció d’activitats fisicoesportives en el medi natural (CAFEMN)
Continguts de la prova d’especialitat
1. Nocions bàsiques de la teoria general de sistemes
2. Treball multidisciplinari versus treball interdisciplinari
3. Diferències entre grup i equip
4. Components del treball en equip
4.1 Propòsit/objectiu
4.2 Valors
4.3 Rols
5. Fases o procés de construcció d’un equip de treball
6. Gestió d’un equip de treball
6.1 Gestió de conflictes
6.2 Gestió d'emocions
6.3 Gestió de disfuncionalitats
7. Treball en equip a bombers
Bibliografia
- Ludwig von Bertalanffy. “Teoría general de los sistemas”
- Stephen R. Covey. “Los 7 hábitos de la gente altamente efectiva”
- Marshall B. Rosenberg. “Comunicación no violenta”
- Patrick Lencioni. “Las 5 disfunciones de un equipo”
- Francesc Torralba. “El valor de tenir valors”
- Thomas-Kilmann. “Instrumento de modos de conflicto”
- Pablo Fernández; Natalio Extremera. "La Inteligencia Emocional y la educación de las emociones desde el Modelo de Mayer y Salovey". Revista Interuniversitaria de Formación del Profesorado
ANNEX 4. ÀMBIT D'INCENDIS FORESTALS
Persones formadores: 10
Requisits de l'aspirant
- No ser formador de l’ISPC/EBPCC en cap especialitat
- Ser bomber funcionari en situació operativa de l’Ajuntament de Barcelona
Continguts de la prova d’especialitat
- Coneixement del territori
- Terminologia forestal Barcelona
- Tipologia i comportament d’incendis forestals
- Cartografia operativa Barcelona
- Prevenció a Collserola
- Sistema d’anàlisi bàsica
- Informació i comunicació operativa
- Seguretat en incendis forestals
- Hidràulica en incendis forestals
- Maniobres bàsiques a Bombers de Barcelona
Temari
Sol·licituds de participació
Termini d'inscripció: 13 de novembre de 2021, a les 23.59 h
La sol·licitud de participació es fa mitjançant el formulari en línia que hi ha en aquest apartat.
Per a les especialitats que requereixin una titulació específica, a més de formalitzar la inscripció, l'aspirant ha de presentar la titulació tal com s'especifica a l’apartat 2.1 de les bases del procés.
No obstant això, de conformitat amb l’article 14 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, les persones interessades que no estiguin obligades a relacionar-se a través de mitjans electrònics amb les administracions públiques podran escollir el mitjà per a comunicar-s'hi.
L'aspirant és responsable de la veracitat de les dades que faci constar en la sol·licitud, que són les que es tindran en compte per a l’admissió, sense perjudici de les comprovacions que la Comissió de valoració pugui fer en qualsevol moment. La inexactitud o falsedat pot comportar l'exclusió de la convocatòria en qualsevol moment.
Amb la sol·licitud, les persones aspirants declaren responsablement que no estan incloses en cap dels supòsits d'incompatibilitat que determina la legislació vigent, o bé que sol·licitaran l'autorització de compatibilitat; així com que tenen la capacitat funcional per acomplir les tasques definides en aquesta convocatòria, i que no estan separades del servei de cap Administració pública ni inhabilitades per ocupar càrrecs i desenvolupar funcions públiques.
Un cop finalitzat el període de presentació de sol·licituds, es publicarà en aquesta pàgina web la llista d’aspirants admesos i exclosos en el procés de selecció.
Protecció de dades de caràcter personal
La presentació de la sol·licitud de participació en aquest procés es considera un consentiment de la persona participant per al tractament de les seves dades de caràcter personal necessàries per a gestionar el procés.
En compliment de la normativa vigent en aquesta matèria, les dades que facilitin les persones participants en les seves sol·licituds, així com en d'altra documentació que puguin aportar i, si escau, les que es puguin generar com a conseqüència de la seva participació en aquest procés, s'incorporaran al fitxer de tractament Selecció de personal docent, del qual és responsable l’ISPC per a les finalitats que s'hi preveuen.
Les persones participants poden exercir els drets d'accés, rectificació, oposició, supressió, limitació i portabilitat davant la Subdirecció General d’Administració i Suport Acadèmic de l’ISPC, ctra. C-17 Barcelona-Ripoll, km 13,5 - 08100 Mollet del Vallès; a l’adreça electrònica dpd.interior@gencat.cat, o bé en línia mitjançant la petició genèrica disponible a Tràmits gencat.
Les dades personals i de domicili, telèfon i correu electrònic declarats en la sol·licitud de participació es consideren com les úniques vàlides a l'efecte de les notificacions. La veracitat d'aquestes dades és responsabilitat exclusiva de les persones participants, així com la corresponent comunicació a l'òrgan convocant de qualsevol canvi en aquestes dades.
Per a més informació consulteu el fitxer de tractament Selecció de personal docent
Fins al 13 de novembre, 23.59 h